Jon Acuff
Zawodowo od nowa
BESTSELLER „NEW YORK TIMESA”
Ta książka nie jest o rzucaniu pracy. To poradnik o tym, jak zacząć świadomie budować swoją karierę – niezależnie od tego, czy marzysz o awansie, pracy na własny rachunek, czy chcesz pozostać w obecnym miejscu i poprawić swoją sytuację.
Praca nie musi być więzieniem, w którym odsiadujesz wyrok aż do przejścia na emeryturę!
Jon Acuff sam zatrudniał się i zwalniał kilkanaście razy. Znalazł pracę marzeń, a potem ją rzucił. Wreszcie odkrył, że o sukcesie zawodowym decyduje osobiste Konto Kariery budowane dzięki czterem inwestycjom: w Umiejętności, Relacje, Osobowość i Zapał. To właśnie dzięki nim przygotujesz się zarówno na pozytywne, jak i negatywne sytuacje w życiu zawodowym.
Po przeczytaniu tej książki ruszysz z miejsca i przebijesz się przez Sufit. Uporasz się ze Wstrząsem, takim jak nagła zmiana czy utrata pracy. Wykorzystasz Skok w karierze i Szansę na zmianę. A przede wszystkim zyskasz motywację i energię, by ZACZĄĆ OD NOWA!
*****
Masz moc, żeby stworzyć sobie nowy początek. Jon Acuff pokaże ci, jak to zrobić.
– SOPHIA AMORUSO, autorka książki #Szefowa
*****
Lekcje udzielane przez autora – lekcje, które sam odrobił w pocie czoła i o których opowiada szczerze i serdecznie – pomogą każdemu, kto ma zamiar rozwijać karierę. To poradnik zawodowy do kwadratu.
– BRIAN KOPPELMAN, scenarzysta i filmowiec (Ocean’s 13, Człowiek sukcesu,Hazardziści)
*****
Jon Acuff serwuje nam kopiaste porcje doskonałych porad podlanych sosem z autoironicznego humoru. Jestem przedsiębiorcą i właścicielką firmy; czytając, na przemian kiwałam głową, śmiałam się i przyjmowałam dobrotliwe prztyczki w nos. Szczerze polecam każdemu, kto chciałby uwolnić się z pułapki stagnacji.
– CRYSTAL PAINE, założycielka MoneySavingMom.com i autorka bestselleru magazynu „New York Timesa” Say Goodbye to Survival Mode
O autorze:
Jon Acuff – autor pięciu książek, w tym Zawodowo od nowa i Start, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa”. Energiczny i inspirujący mówca. Przez szesnaście lat pomagał kreować wizerunek takim firmom jak: Home Depot, Bose, Staples i AutoTrader.com. Jego blog śledzą miliony czytelników. Mieszka w Nashville z żoną Jenny i dwiema córkami.